Categories مقالات

ذهن شما میتواند حتی ژن ها را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

ژنتیک

ذهن شما میتواند حتی ژن ها را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

ژنتیک

تحقیقات متعدد نشان میدهد که ذهن شما میتواند حتی ژنها را نیز تحت تاثیر قرار دهد و آنها را فعال یا غیر فعال کند. این بدین معناست که کسانی که ویژگیهای ژنتیکی خود را، عامل اصلی مشکلات یا بیماریهای فعلی خود میدانستند، کم کم باید به دنبال بهانه های دیگری بیفتند.

شما قادرید حتی وضعیت ژن‌ها را نیز تغییر دهید.

۱- تحقیقات جدید نشان می‌دهد که افکار، احساسات، باورها و نگرش غالب شما به زندگی، کدهای ژنتیکی و ساختار فیزیکی بدن شما را تحت تاثیر قرار میدهد. تحقیق جالب دیگری، نشان میدهد که وقتی یک کودک، به فرزند خواندگی یک خانواده در می آید، با وجود اینکه نسبت ژنتیکی و خونی با آنها ندارد، اما کماکان دقیقا مستعد همان بیماریهایی میشود که در آن خانواده رایج بوده است. علت این موضوع، این است که او در هاله و میدان انرژی این خانواده قرار گرفته است و باورها و طرز نگاه آنها به زندگی را میگیرد. و امواج فکری، روی هرچیزی تاثیر میگذارند.

ژنتیک

۲- دکتر لیپتون، یک پیشتاز در زمینه عملی ساختن اصول فیزیک کوانتوم، در فیلد بیولوژی سلولی است. در حالی که علم بیولوژی سلولی بصورت رایج، روی قوانین رایج جهان فیزیکی، حاکم بر عملکرد مولکولها متمرکز است، کارهای دکتر لیپتون، متمرکز روی مکانیزم هایی است که در آنها، انرژی، به شکل باورها، افکار و احساسات انسانها، بیولوژی و حتی کد ژنتیکی بدنشان را تحت تاثیر قرار میدهد. دکتر لیپتون بصورت خلاصه بیان میدارد که انسانها میتوانند فعالیت ژنها را نیز کنترل کرده و توسط باورهایشان، کد های ژنتیکی بدن خود را نیز تغییر دهند.

این تحقیق بسیار ارزشمند است زیرا مجددا تایید میکند که وضعیت انرژی، افکار، احساسات و باورهای شما، حتی میتواند ساختار فیزیکی بدن شما را نیز تغییر دهند. قبلا، تحقیق دیگری توسط Norman Doidge که در کتاب “The Brain That Changes Itself” منتشر شده بود، نشان داد که افکار غالب شما، ساختار فیزیکی مغزتان را در مدت کوتاهی تغییر میدهند.

برای دوستانتان بفرستید تا آنها هم بداند که هر مشکلی را حتی مشکلات و خصوصیات ژنتیکی را می توان تغییر داد‌، کافی است تصمیم بگیرید.

ذهن شما میتواند حتی ژن ها را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
چقدر خوب بود؟
azmayeshadmin

Recent Posts

  • معرفی آزمایشگاه

آزمایشگاه آرامش

آزمایشگاه آرامش خدمت به خلق ویاری رساندن به مردم بی تردید یکی ازبزرگترین عبادات است. چه پسندیده است که این…

6 سال ago
  • تخفیفات

تخفیف ویژه هفته بیمه سلامت

تخفیف ویژه آزمایش خون آزماتو به مناسبت هفته بیمه سلامت هفته بیمه سلامت مبارک تخفیف ویژه آزماتو به مناسبت هفته…

6 سال ago
  • مقالات

ویتامین E با بدن شما چه میکند

ویتامین E با بدن شما چه میکند ازمایش خون برای تشخیص کمبود ویتامین E آزمایش خون برای کمبود ویتامین E…

6 سال ago
  • مقالات

علائم اختصاری آزمایش خون

علائم اختصاری آزمایش خون به همراه شرح کامل و توضیح درباره تفسیر آزمایش خون آمده با کلیک بر روی نام…

6 سال ago
  • مقالات

آزمایش ادرار

آزمایش ادرار یکی از ساده ترین روش های تشخیص بیماری ها محسوب می شود. جواب آزمایش ادرار در تعیین بسیاری…

6 سال ago