تخفیف ویژه آزمایش خون آزماتو به مناسبت هفته بیمه سلامت

هفته بیمه سلامت مبارک

تخفیف ویژه آزماتو به مناسبت هفته بیمه سلامت

 

طرح تخفیف ۲۰در۲۰ آزماتو

 

آزمایشگاه آنلاین آزماتو در نظر دارد به کاربرانی که در هفته بیمه سلامت از سامانه آزمایش آنلاین استفاده می کنند بیست درصد تخفیف اعمال نماید.

 

مراجعه کنندگان گرامی به اطلاع می رسانیم به مناسبت هفته بیمه سلامت به ۲۰ نفر ۲۰% درصد تخفیف برای مراجعه کنندگان آزماتو تعلق خواهد گرفت.

 

مراجعه کنندگانی مبلغ آزمایش آنها بالای ۱۰۰ هزار تومان است علاوه بر دریافت سرویس رایگان آزمایش خون از ۲۰% تخفیف ویژه هفته بیمه سلامت از آزماتو دریافت می کنند. فقط کافیست کد تخفیف را در قسمت کد تخفیف زمان ثبت درخواست نمونه گیری وارد نمایید تا تخفیف اعمال شود.

 

تخفیف ویژه آزمایش خون آزماتو به مناسبت هفته بیمه سلامت

 


 

توسعه نظام بیمه سلامت کشور یکی از مهمترین فرامین مورد تاکید در سیاستهای کلی مقام معظم رهبری، قانون برنامه پنجم توسعه و یکی از اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت ایران است. با تشکیل این سازمان، یکی از بزرگترین اصلاحات نظام رفاه اجتماعی کشور به عهده آن نهاده شده و زمینه تحقق اهداف بلندی چون عدالت محوری، ارتقاء سطح کیفیت در ارائه خدمات سلامت، کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان، رفع همپوشانی بیمه ای و بسط و گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در سراسر کشور فراهم شد از این رو بر اساس ابلاغ اساسنامه تشکیل سازمان در تاریخ ۲۲/۵/۹۱ و بر اساس ماده ۳۸ قانون برنامه پنجم توسعه با تجمیع سازمان های بیمه گر کشور، سازمان بیمه سلامت ایران در اول مهر ماه سال ۹۱ تشکیل شد تا به این ترتیب خدمات پایه سلامت به طور یکسان به تمامی مردم در قالب یک سازمان ارایه شود به این ترتیب همه جمعیت ۷۵ میلیونی کشور از یک بیمه پایه ای درمان برخوردار می شوند و دیگر فردی فاقد پوشش بیمه درمان در کشور نخواهد بود.

بنابراین گزارش، بر همین اساس از اول مهر ماه ۱۳۹۱ سازمان بیمه سلامت ایران رسماً فعالیت خود را آغاز کرد و ماموریت یافت انجام اقدامات لازم را به منظور تمرکز کلیه امور بیمه سلامت در سازمان از طریق تجمیع سریع بخشهای بیمه های درمانی کلیه صندوق های موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۵ قانون محاسبات عمومی کشور با رعایت مفاد ماده ۳۸ قانون برنامه پنجم توسعه اساسنامه سازمان به انجام رساند تا به این ترتیب اهداف مد نظر قانون گذار از جمله تجمیع منابع مالی سلامت، رفع هم پوشانی بیمه های درمانی، برقراری عدالت اجتماعی در بخش سلامت، تامین پوشش کامل بیمه سلامت، یکسان سازی سیاست ها و روش های اجرایی حوزه بیمه سلامت، تشکیل امور مراکز طرف قرارداد، تشکیل پرونده سلامت، فعال سازی نظام ارجاع و پزشک خانواده و کاهش سهم مردم از هزینه های درمان به ۳۰ درصد محقق شود.

این گزارش می افزاید: این سازمان پس از تاسیس در راستای اهداف تعیین شده برایش گام برداشته تا اینکه امروز به گفته مدیرعامل سازمان بیمه سلامت؛ حدود ۵۰ درصد از جمعیت کشور معادل ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند. ایرنا در این رابطه به نقل از محمدجواد کبیر، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت نوشته است: “گاهی اوقات از سیاست های کلی ابلاغ شده در بخش اقتصاد مقاومتی به عنوان فرامینی برای سیاست های اقتصادی انقباضی تعبیر می شود، درحالی که اینگونه نیست. از اهداف تشکیل بیمه سلامت، پوشش کامل جمعیت کشور در بخش بیمه بوده تا بدین طریق، هیچ فردی در جامعه بدون خدمات بیمه باقی نماند. دسترسی عادلانه همه مردم از خدمات بیمه ای و همچنین تضمین کیفیت خدمات از اهداف دیگر بیمه سلامت است، حدود ۴۴ هزار موسسه طرف قرارداد بیمه سلامت برای ارایه خدمات هستند. تلاش می شود که از طریق ایجاد سازوکارهای لازم وکارآمد، زمینه مناسبی برای اجرا و ارزیابی فعالیت های این بخش از جمله تضمین سلامت اداری، فراهم شود. بر این اساس، از سال گذشته سازوکارهایی برای رصد فعالیت موسسه های فعال دربخش بیمه سلامت راه اندازی شد.”

یادآور می شود: مهمترین اصول راهبردی و خط مشی سازمان بیمه سلامت به شرح زیر است:

تعامل و همکاری با کلیه ذینفعان و شرکای سازمان به ویژه دانشگاههای علوم پزشکی و تامین کنندگان خدمات سلامت در راستای بهبود استانداردها و روابط فی مابین با رویکرد ارتقاء مستمر فرایندهای ارائه خدمات به بیمه شدگان و ایجاد همسویی در اجرای یکی از بزرگترین اصلاحات نظام رفاه اجتماعی کشور که متضمن دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و از اهداف دولت خدمتگذار می باشد.

مدیریت و راهبری مقتدرانه برنامه ملی پزشک خانواده و نظام ارجاع در چارچوب نظام بیمه سلامت کشور ، سیاستها و برنامه های ابلاغی ستاد کشوری و لزوم پیشگیری از هر گونه اختلال در روند برنامه.

بهبود نظام اقتصادی بیمه سلامت با شناسایی و تامین منابع جدید ، تجمیع منابع حوزه سلامت درسازمان و ایجاد بسترهای لازم برای وصول به موقع درآمد و رسیدن به نقطه تراز منابع و مصارف برای انجام مقتدرانه و به هنگام ماموریتهای سازمان با اجرای مفاد ماده ۳۸ قانون برنامه پنجم توسعه در جهت کاهش سهم مردم از هزینه های سلامت و افزایش رضایتمندی مردم عزیز کشور.

استقرار نظام خرید راهبردی، اصلاح و بهبود فرایندهای سازمان بیمه سلامت با مشارکت کلیه ذی نفعان، افزایش رضایتمندی مردم و ارتباط منطقی بین تامین کنندگان خدمات و بیمه شدگان.

ارتقاء و بهبود کیفی و کمی خدمات سازمان به طوری که بیمه شدگان کلیه صندوقهای ادغامی با افزایش کیفیت خدمات نسبت به قبل مواجه شوند و جای نگرانی در این خصوص وجود نداشته باشد.

ساماندهی و بهبود ساختار سازمان و کارگزاریها در راستای اجرای ماموریتهای جدید و کاهش تصدی گری.

طراحی مدلهای موثر دربهبود فرایند نظام ارائه خدمات سلامت به جامعه در هر سه سطح بیمه پایه و مکمل، با توجه به تعدد روشهای فعلی.

اهتمام جدی در بهره مندی از سامانه پرونده الکترونیک سلامت بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه در سازمان.

قصد قربت و استعانت از الطاف بیکران الهی در جهت صیانت از این تصمیم و اقدام بزرگ دولت با همفکری همه اندیشمندان، سیاستگذاران و برنامه ریزان کشور و به تبع آن ارتقاء شاخصهای رفاه اجتماعی در سالهای آتی.

لذا با توجه به این امر سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان یکی از مهمترین مصوبات دولت خدمتگذار در راستای اجرای بند (ز) ماده ۳۸ قانون برنامه پنجم توسعه به ارایه خدمات درمانی یکسان به بیمه شدگان درسراسر کشور می پردازد.

 

کد تخفیف: salama97

ثبت درخواست نمونه گیری در منزل اینجا کلیک کنید

تخفیف ویژه هفته بیمه سلامت
(۱) رای، میانگین: ۳