Categories معرفی آزمایشگاه

آزماتو آزمایشگاه آنلاین

ازمایشگاه انلاین آزماتو جدیدترین خدماتی است که در حوزه پاراکلینیک ارائه شده و خدمات مطلوب را به مراجعه کنندگان گرامی ارائه می دهد. زمانی که به پزشک مراجعه می کنیم و پزشک داخل دفترچه بیمه برای مون آزمایش می نویسه در اوج بیماری این تازه شروع خط تشخیص درمان است و با کلی سوال مواجه می شیم که نزدیک ترین آزمایشگاه کجاست؟ نزدیک ترین آزمایشگاه دفترچه بیمه تامین اجتماعی ، خدمات درمانی ، بیمه نیروهای مسلح و . . . را قبول میکنه؟ آیا آزمایش من را انجام میده؟ هزینه آزمایش چقدر میشه؟ جواب آزمایش خون کی آماده میشه یا سوال هایی از این دست خب حالا باید با این همه سوال چی کار کنیم؟

 

 

ازمایشگاه انلاین آزماتو

 

 

آزماتو

آزمایشگاه آنلاین آزماتو با تجربه ترین وب سایت تخصصی و فوق تخصصی در حوضه آزمایشگاه است که می تونه خیلی بهمون کمک حتما می پرسین چه طوری کنه چه طوری؟

آزماتو با راه اندازی آزمایشگاه آنلاین تمامی سوال های بالا را حذف کرده و زمانی که پزشک برامون آزمایش می نویسه خیلی راحت می تونیم داخل وب سایت آزماتو ، ربات تلگرام آزماتو و اپلیکیشن آزماتو به آزمایشگاه آنلاین دسترسی داشته باشین و با ثبت درخواست نمونه گیری در منزل یا محل کار خییییییییییلی راحت آزمایش خود را انجام دهید و نزدیک ترین آزمایشگاه که کلیه تست هایی که پزشک نوشته است را انجام می دهد به آدرس اعلام شده و زمان تعیین شده توسط خودمون مراجعه میکنه و نمونه گیری را انجام می دهد و نمونه را به آزمایشگاه انتقال میدهد زمانی هم که جواب آزمایش آماده بشه نیازی نیست که از سرکار مرخصی بگیریم و بریم تا آزمایشگاه جواب آزمایش را بگیریم یا بخواهیم تماس بگیریم بپرسیم جواب آزمایش من کی آماده میشه کلیه فرایند آزمایشگاه آنلاین آزماتو آنلاین است و به صورت اتوماتیک انجام میشود و زمانی که جواب آزمایش آماده شود برامون پیامک ارسال میشه که جواب آزمایش آماده است و می تونیم همان موقع جواب آزمایش را از تلگرام یا وب سایت دریافت کنیم و اگر هم بخواهیم جواب آزمایش را از طریق پیک می فرستن درب خانه یا محل کار دیگه نگران چی هستی می تونی از خدمات آزمایشگاه آنلاین برای پدر یا مادر و عزیزانمان هم استفاده کنیم و به خاطر آزمایش سالمندان را از منزل حارج نکنیم و با آزماتو با شماره ۸۸۹۳۷۳۲۳ تماس بگیریم و برای کودکان خردسال در خواست نمونه گیری کودکان داشته باشیم تا متخصصین نمونه گیری کودکان بیان کودک دلبندمان راحت آزمایش خون خود را انجام دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[wpseo_map width=”500″ height=”300″ zoom=”15″ map_style=”roadmap” scrollable=”1″ draggable=”1″ show_route=”0″ show_state=”1″ show_country=”1″ show_url=”1″ show_email=”1″ default_show_infowindow=”1″]

آزماتو آزمایشگاه آنلاین
(۱) رای، میانگین: ۵
azmayeshadmin

Share
Published by
azmayeshadmin
Tags آزمایشگاهآزمایشگاه آنلاین آزماتوآزمایشگاه خوب

Recent Posts

  • معرفی آزمایشگاه

آزمایشگاه آرامش

آزمایشگاه آرامش خدمت به خلق ویاری رساندن به مردم بی تردید یکی ازبزرگترین عبادات است. چه پسندیده است که این…

6 سال ago
  • تخفیفات

تخفیف ویژه هفته بیمه سلامت

تخفیف ویژه آزمایش خون آزماتو به مناسبت هفته بیمه سلامت هفته بیمه سلامت مبارک تخفیف ویژه آزماتو به مناسبت هفته…

6 سال ago
  • مقالات

ویتامین E با بدن شما چه میکند

ویتامین E با بدن شما چه میکند ازمایش خون برای تشخیص کمبود ویتامین E آزمایش خون برای کمبود ویتامین E…

6 سال ago
  • مقالات

علائم اختصاری آزمایش خون

علائم اختصاری آزمایش خون به همراه شرح کامل و توضیح درباره تفسیر آزمایش خون آمده با کلیک بر روی نام…

6 سال ago
  • مقالات

آزمایش ادرار

آزمایش ادرار یکی از ساده ترین روش های تشخیص بیماری ها محسوب می شود. جواب آزمایش ادرار در تعیین بسیاری…

6 سال ago